تمجید «کاکا» از بلینگام و کارلتو

کاکا: می خواهم در مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی برزیل بازی کنم- اخبار  ورزشی تسنیم | Tasnim


کاکا، اسطوره فوتبال برزیل و ستاره سابق میلان و رئال مادرید، مهمان اردوی کهکشانی‌ها بود و با سرمربی و بازیکنان این تیم به خوش‌وبش پرداخت.  برنده توپ طلای جهان در سال 2007، از جود بلینگام خرید جدید باشگاه رئال مادرید حسابی تعریف کرده و معتقد است که آنچلوتی به خوبی توانایی مدیریت بازیکنان بزرگ در این تیم را دارد.   برای ما خیلی خوب است که می‌بینیم، برزیلی‌هایمان در رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی دارند. در حال حاضر من در برزیل زندگی می‌کنم و طرفداران فوتبال در کشورم کاملاً از قدرت برزیلی‌های رئال مادرید آگاه هستند. همه آنها بازیکنان و قهرمانان بسیار خوبی در این تیم هستند. من از این بابت خیلی خوشحالم. کاکا در ادامه صحبت‌هایش مورد کارلو آنچلوتی اظهار داشت:من کارلو آنچلوتی را به مدت شش فصل به عنوان مربی داشتم. توانایی او در مدیریت چنین بازیکنان بزرگی در رئال مادرید و اسطوره‌ها یک مهارت خیلی خوب است. اسطوره فوتبال برزیل در مورد حضور جود بلینگام در رئال مادرید گفت:من عاشق جود بلینگام هستم. او بازیکن بسیار جوانی است و کیفیت قابل توجهی دارد. بسیار مدرن فوتبال بازی می‌کند و از نظر فیزیکی هم خیلی قوی است. او همیشه خودش را در موقعیت‌های خیلی خوبی از زمین قرار می‌دهد. معتقدم که جود خوشحالی فراوانی برای هواداران به ارمغان خواهد آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.